Tuesday, April 8, 2008

Dobre vibracije /PETI BROJ/


TRAGEDIJA U HOLIVUDU!



Doktor Danijel Serano iz Argentine uništio je zdravlje američkih zvezda ubrizgavajući im u lice smesu za podmazivanje automobilskih delova.
Danijel je uhapšen i čeka ga deportacija u Argentinu. Injekcije su prouzrokovale kvržice po licu ostavljajući duboke ožiljke. Jedna od žrtava je i Elvisova udovica 62-godišnja Prisila Prisli, koja je na usnama dobila kvrgu, zbog čega nije mogla da govori, a hranila se na slamčicu. Serano je 2003. godine došao u SAD i vrlo brzo postao najtraženiji hirurg. Automobilsku smesu nazivao je "čarobnom", a tu uslugu naplaćivao je između 300 i 500 dolara. Osim u ordinaciji, zvezde je ulepšavao i na "botoks zabavama". Broj pacijenata koje je otrovao još se istražuje, ali pretpostavlja se da su njegove usluge koristili Nikol Kidman, koja je zavisna od botoksa, Majkl Daglas, Donatela Versaći i drugi. Ekipa Dobrih Vibracija je jako potrešena, i želi svima brz oporavak.

Aleksa Čokić







Idemo malo do pozorišta...

Predstava koja me je zaintrigirala zove se „Ćeif“, autor je Mirza Fehimović, a za režiju se pobrinuo Egon Savin. „Ćeif“ je priča o povratnicima u Sarajevo posle rata. Priča o onima koji su “pobegli” i onima koji su ostali. Radnja je prožeta sećanjima na eks – Ju srećna vremena, nostalgijom i zapitanošću zbog razloga zajedničke nesreće, ali i prebacivanjima, osećajem krivice i strahom od nerazumevanja.
Sve je pažljivo ispričano kroz nekoliko malih, ljudskih priča. Komad delikatno razlaže bosansku posleratnu traumu kroz nekoliko isprepletanih sudbina, čisto i pomirljivo, bez osude ijedne nacije, jer svako je na svoj način, žrtva nemilosrdnih događaja.

Emocije svakako nisu izostale. Kao neko ko zna šta znači rat i koliko zla donosi, radnja predstave mi je teško pala. Biti povratnik u svojoj zemlji je prokletstvo. Kao da si gost u sopstvenoj kući.
O kvalitetu predstave suvišno je raspravljati, jer je neminovan.
Ukoliko ste u prilici, posetite BDP i uživajte u njihovom programu.


Danica Čigoja









Potreba za snom




Roditelji brinu kada dete prestane da spava preko dana, misleći da dete tada ne spava dovoljno. Poslušajte savet: potrebe za snom se u velikoj meri razlikuju od deteta do deteta, pa čak i od dana do dana, kada je reč o istom detetu. Mala deca spavaju u proseku 12 sati dnevno. Ako je vaše dete nedavno prestalo da spava u toku dana, možete očekivati da će mu se više spavati i da će biti mrzovoljnije nego obično sve dok mu se organizam na navikne na nov raspored spavanja. Ali sve dok je u stanju da funkcioniše pri onoj količini sna koju dobija, budite sigurni da vaše dete spava dovoljno. Ako se desi da ne funkcioniše najbolje, ako je umorno i mrzovoljno, razmislite o tome da pomerite vreme odlaska u krevet, da biste nadoknadili popodnevni san koji je ukinulo.

Marija Preočanin
Vreme je novac





Ovog proleća posebno je aktuelan nakit u toplim, zlatnim i ponovo, belim bojama. Ukombinujte lepo i praktično i investirajte u sat sa upečatljivom narukvicom, koji ćete sigurno nositi i idućih sezona. Evo nekoliko predloga:





Pored sata važno je i ostali nakit perfektno uklopiti. Kao i svake sezone, i ove je, neophodno imati što više detalja koji će se savršeno uklopiti uz vašu odeću. Evo predloga:






Simona Žikić






Draga moja Saveta,

U velikom sam problemu...imam devojku koja mi ne poklanja dovoljno pažnje. Stalno ide na neka predavanja, sa drugaricama na kafu, na sport... Mi se uopšte ne viđamo. Meni treba poljubac, neka nežnost, romantična večera. Kada sam joj objasnio svoj problem, rekla mi je da sam glup i da se ponašam kao žena. Ja ne znam šta da radim, pomišljam na najgore... Pomozi mi Saveta kako znaš i umeš!!!



U POGREŠNU ZALJUBLJEN


Dragi moj, U POGREŠNU ZALJUBLJEN, mislim da bi bilo najbolje da se prebaciš na
fakultet na koji ide tvoja devojka, tako da ćeš moći non-stop da budeš uz nju, da ideš na njena predavanja, piješ kafu sa njenim drugaricama, upiši se i na aeorbik. Ako te do tada ne ubije i prestane da misi da si glup onda smo uspeli, a ako ne, onda ćemo okačiti tvoju sliku ovde na blog i otvoriti konkurs, možda ćeš tada pronaći svoju srodnu dušu.

Tvoja draga Saveta

PISITE I DALJE, ZNAM DA ME VOLITE!SAVETA


Dunja Stojičić

No comments: