Sunday, April 6, 2008

Dobre vibracije / ČETVRTI BROJ /


Tijana za Dobre Vibracije

"Drugari, samo nemojte da se ugledate na današnje novinare. ;) Imate priliku da postignete mnogo i gledajte da tu priliku iskoristite najbolje što mozete... Na vama je da promenite nešto na bolje, ukoliko je to moguće u ovom društvu;) Verujem u vas ;) Veliki CMOKIĆ za sve, naročito za mog drugara Aleksu“

CMOKIĆ, T.


Pogažen zavet, radi „Zavet“-a

Vraćajući se s mora, preko Trebinja i Višegrada, svraćala sam u Mokru Goru. Upravo tokom tog putovanja saznala sam da će se novi Kusturičin film „Zavet“ prikazivati samo u njegovom bioskopu, jer, kako je Kusturica rekao, nijedan bioskop u zemlji nema dobre uslove za proekcije filma. Taj stav me je razočarao, i dala sam reč da nikada neću otići da pogledam „Zavet“.
Dva meseca kasnije čula sam od svog kolege sa fakulteta i prijatelja Mladena Stojanovića da je film odličan, gluma izvrsna, a radnja filma neobično zanimljiva. Znajući da je Mladen više nego kompetentan da oceni kvalitet filma u svakom smislu, pokajala sam se zbog svog zaveta.
Nekoliko dana kasnije pružila mi se prilika da odem na jednodnevni izlet, baš radi projekcije „Zavet“- a, na Mokroj Gori. Pored Mladena, koji je po drugi put išao da gleda film (od tada ga je odgledao još nekoliko puta:)) i mene, išlo je još pet drugara. Jedna devojka, pet momaka, dva automobila, lepinje s kajmakom, bakina bosanska pita i prvi ledeni, jesenji dan 2007. godine. Sami smo sebi ličili na junake Kustinih filmova, dok smo se polako približavali Mokroj Gori.



Ubrzo je počela projekcija. Film me je opčinio od prve scene. Smenjivale su se suze i smeh. Jednostavna priča o dečaku Canetu koji živi na selu, gde se zatvara škola, jer je on jedini đak i dobija zavet od svog dede. Dečak mora da uradi tri stvari: da proda kravu, kupi ikonu i dovede sebi ženu. To je zapravo priča koja govori o kontrastu izmedju sela koje umire i grada koji se radja na pogrešan način.
Čar filma je pored odlične muzike, koja je sve vreme prisutna u pozadini, u glumcima koji su privatno sve, samo ne glumci. A ti glumci su - jedan zlatiborski ugostitelj, beogradski osnovac, maturantkinja iz Požege, radnica MUP Srbije, fudbalski trener i mnogo statista. Velika glumačka imena koja se pojavljuju su Ljiljana Blagojević, Miki Manojlović i Aleksandar Berček. Svako poseban na svoj način.
Ne želim da otkrivam čitavu radnju filma, jer se nadam da će vam se pružiti prilika da ga odgledate.
Iskreno, ne žalim što sam, radi “Zavet” – a, pogazila zavet dat jednog avgustovskog dana prijateljima u kolima, putujući ka Beogradu. Vredelo je otići i pogledati još jedan u nizu Kusturičinih ostvarenja bez premca.


Danica Čigoja


Većina roditelja užasava se pranjem kose svog mališana i bacakanja i vrištanja koja uz to idu. Ima li načina da se izbegne ova borba?
Evo nekoliko preporučljivih tehnika:
~ Neka kupanje bude kratko.
Što kraća kosa, to kraće i pranje. Dakle, ozbiljno razmislite o frizurici koja se lako održava.
~ Izaberite blagu varijantu.
~ Uvek izaberite šampon bez mirisa i onaj koji ne iritira oči.
~ Put bez prepreka.
Pobrinite se da sve bude spremno (savršena temperatura vode, šampon i peškir u blizini) tako da niko od vas ne mora teško iskušenje da izdržava duže no što je potrebno.
~ Nemojte preterivati.


Dovoljno je jedno šamponiranje nedeljno, osim u slučaju da je kosa vašeg deteta izuzetno masna (ili ubrljana hranom).



Marija Preočanin

Ne kaže se uzalud da je najbitnije ono što se ne vidi na prvi pogled. A kada je seksi veš u pitanju, nema dileme – na dobitku nije samo vaše samopouzdanje!

































Simona Žikić


Ćao Saveta
Imam jedan problem. U teškoj sam depresiji, popustila sam u školi, raskinula sam sa dečkom, i posvađala sam se sa svim drugaricama. Sve to jer je otkazan koncert moje omiljene grupe TOKYO HOTEL. Ne znam šta da radim, razmišljala sam i o samoubistvu.
TOKYO_HOTEL_GIRL_91




-UUU, teške reči... Ovako, draga moja, koliko sam ja u toku sa dešavanjima, pevaču grupe su riknule glasne žice, tako da ništa ti ne brini, čim ga oprave eto malih čudnih hemafrodita kod nas, a sto se tiče samoubistva ja bih ti preporučila da sačekaš jos malo, da vidiš sta će se još izdešavati.
TVOJA DRAGA SAVETA



Draga Saveta, pišem ti sa nadom da ovo pismo neće završiti u recycle binu. Sviđa mi se mnogo jedna devojka, ali ona na mene gleda kao na druga. Ja je u školi gledam svaki dan, i kad prođe pored mene, sav se oznojim. Pomozi mi, molim te, ŠTA DA RADIM?
TONY_90




-Dragi moj Tony, tvoje prekomerno znojenje nema veze sa dotičnom devojkom. Mislim da hitno treba da posetiš endokrinologa (čitaj - doktor za žlezde)da se to reguliše. Kada rešimo taj problem prećićemo na plan B, a to je ta tvoja simpatija. Očekujem izvestaj lekara ovih dana!
TVOJA DRAGA SAVETA



PISITE I DALJE, ZNAM DA ME VOLITE! SAVETA


dunjainlove@hotmail.com


Dunja Stojičić

No comments: